Follower

Samstag, 25. März 2017

Reminder All about Magnolia #21

Hallo ihr Lieben,

oje, ich bin längst überfällig mit diesem Post, die Woche war komplett verplant mit mehreren Zahnarztterminen und Elternsprechtagen.

Aber heute kann ich euch endlich zeigen, was mir zum Thema

All about your favorite Colors

für die aktuelle all about Magnolia Challenge vom Basteltisch gehüpft ist

 Ich habe mal wieder eine Tüte gepimpt, das mache ich ja total gerne um Kleinigkeiten zu verschenken.
 Die süße Tilde habe ich mit meinen Distress Ink Farben coloriert und das Papier ist von Maya Design.
 Die verwendeten Stanzteile sind unter anderem von Magnolia und Whiff of Joy.
Außerdem kam noch zum Einsatz und natürlich dürfen Blumen und Perlen nicht fehlen.

Mitmachen möchte ich bei
Inky Chicks - Flowers
Magnolia forever - Ribbon and Lace
Magnolia Licious - Anything goes
Marvelous Magnolia - Ribbon and Lace

Ich wünsche euch ein schönes Wochenende
Liebe Grüße

Kommentare:

Gina Knott hat gesagt…

Such a beautiful card and Tilda looks so pretty in pink! Thank you for sharing with us at LHOSM, good luck and I hope you will join us again.
Hugs
Gina xx

Beth Brovold hat gesagt…

Stunning Bella!! This is one of my all time favourite Tildas...beautifully coloured...love all the fabulous layers and embellies accenting her! Thank you for sharing with us at Lovely hAnglar or Sweet Magnolia...good luck and I hope that you will share will us again next challenge!
Take care,
Beth

Beth Brovold hat gesagt…

Back again to say thank you so much for sharing your beautiful card with us at Marvelous Magnolia...good luck!
Take care,
Beth

Suzi hat gesagt…

This is a beautiful card with stunning details and colouring. Thank you for sharing with us over at Magnolia-licious challenge. Good luck!
Hugs Suzi

sue w. hat gesagt…

This is gorgeous. Love the colours and she's one of my fave Tilda's.
Hugs Sue W.